Uw huidige telefooncentrale vervangen voor (hosted) telefonie?

De vraag naar IP Telefonie groeit. Dit geldt ook voor de geboden kwaliteit en het aantal verschillende oplossingen in de markt. Bij een vervangingsvraag maken veel bedrijven de overstap van traditionele (ISDN) telefonie naar een IP omgeving.

Bij de implementatie van IP telefonie is deskundigheid vereist. De bereikbaarheid mag niet in het geding komen en de kwaliteit dient te worden gewaarborgd. Saving Support heeft vele inkooptrajecten begeleid en ondersteunt ook graag uw onderneming tijdens het inkoopproces.

Veelal gaat u een meerjarige overeenkomst aan. Een weloverwogen beslissing dient dus te worden genomen. Tijdens de begeleiding neemt Saving Support u werk uit handen en voorzien wij u van de benodigde marktkennis, expertise en ervaring.

Een gedegen inventarisatie voorkomt additionele kosten. Saving Support helpt u bij het opstellen van de randvoorwaarden. Voorbeelden zijn flexibiliteit, optimale bereikbaarheid en lagere telecomkosten. Menig aanbieder gaat ervan uit dat IP telefonie goedkoper is. Echter wijst de praktijk regelmatig anders uit. Ieder bedrijf is anders en wij brengen de best passende oplossing correct en onafhankelijk in kaart.

Tijdens de inventarisatie worden ook uw omgevingsfactoren geanalyseerd. Hoe ziet de infrastructuur eruit, welke softwarepakketten worden toegepast binnen het bedrijfsproces, en is er voldoende bandbreedte beschikbaar voor IP telefonie?

Kortom, een samenwerking met Saving Support:

  • Ontzorgt uw onderneming bij de zoektocht naar de best passende oplossing.
  • Resulteert in de laagst mogelijke telecomkosten door collectieve inkoop.
  • Biedt uw onderneming de benodigde kennis en expertise.
  • Is een vast aanspreekpunt gedurende de overeenkomst.
  • Leidt tot een optimale beheersomgeving door factuurcontroles en ondersteuning.