Dena Textile at work

Toen ik eind 2010 hoorde van het concept van Saving Support was ik gelijk enthousiast. Zaken als telefonie energie schieten er vaak bij in. Je weet dat het goedkoper kan, maar door drukte en ondoorzichtige contracten en facturen komt het er maar niet van. Daarbij weegt een interne analyse met regelmaat niet op tegen de kosten.Bij Saving Support heeft Dena een flexibel officemanagement pakket afgenomen voor verschillende facilitaire contracten. Doelstelling was een kostenreductie en het ontzorgen van onze organisatie. Bij aanvang zijn onze vaste telefonie, mobiele telefonie en bedrijfsverzekeringen onder de loep genomen. De expertise binnen Saving Support heeft geleid tot directe besparingskansen. De uitkomsten zijn transparant aan ons gepresenteerd evenals de te volgen inkoopstrategie.

Saving Support is nu mijn aanspreekpunt voor facilitaire zaken. Besparen is belangrijk, ontzorgen misschien nog wel belangrijker! Als ik bijvoorbeeld vragen heb over mijn energiefactuur, mijn mobiele telefoon, een printer of wanneer ik voor een van mijn medewerkers een nieuw toestel nodig heb, dan word ik altijd kundig en adequaat geholpen.

Rolf van Eden
Dena Textile at Work
Directeur